loading...
وبلاگ دانلود بازی ، نرم افزار ، اهنگ و...
به سایت پرشین جیکس خوش آمدید



 

                      

 

آخرین ارسال های انجمن
مریم بازدید : 736 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (1)

 

اگر شما علاقمند به ساخت بازی های کامپیوتری هستید و در عین حال در برنامه نویسی تخصص ندارید و نمی توانید ساعت ها وقت و هزینه خود را برای یک برنامه نویس حرفه ای شدن صرف کنید، نرم افزار Game Maker برای شما بسیار مفید خواهد بود تا بتوانید بازی های کامپیوتری هیجان انگیزی را بدون این که حتی به یک خط کدنویسی نیاز داشته باشید، بسازید.
طراحی بازی با Game Maker بسیار آسان و سرگرم کننده خواهد بود و کاربران مبتدی تنها با به کارگیری اعمال ساده ای مانند drag و drop، می توانند بازی های حرفه ای با پس زمینه دلخواه، گرافیک متحرک، موسیقی و افکت های صوتی، خلق کنند و پس از کسب تجربه لازم و حرفه ای تر شدن می توانند از زبان برنامه نویسی GameMaker Language (GML) موجود در برنامه که بسیار انعطاف پذیر نیز می باشد، استفاده کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Game Maker:
- رابط کاربری با پشتیبانی از Drag و Drop
- ایجاد پس زمینه دلخواه و امکان سایه دادن به تصاویر
- متحرک سازی گرافیک ها
- دارای ویرایشگر تصویر
- امکان اصلاح کردن منابع در زمان اجرا، مانند اصلاح sprites, backgrounds, paths و ...
- اعمال افکت های ویژه
- پشتیبانی از گرافیک 3 بعدی
- شتاب دهنده سخت افزاری 3 بعدی
- کنترل فونت و تغییر ویژگی های متن ها
- اعمال افکت های صوتی
- دارای data structures مانند stacks, lists, dictionaries, queues و ...
- دارای زبان برنامه نویسی انعطاف پذیر GameMaker Language (GML)
- ساخت فایل اجرایی بازی
- و ...

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 738 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
بازی Dark Summoner v1.01.08

در این بازی صد ها هیولای مرگبار وجود دارد که شما باید آن ها را نابود کنید. میلیون ها کاربر آندرویدی این بازی را بر روی گوشی خود نصب کرده اند. این بازی بر روی بعضی از دستگاه های آندرویدی سازگار است.

ویژگی ها:

بازی به صورت کاملا رایگان

- استفاده از وای فای و به اشتراک گذاری بازی بین چند نفر

-بیش از صدها نوع هیولای مرگبار

-لذت بردن از بازی حتی برای چند دقیقه

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 578 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
نینجای ماهیگیر Ninja Fishing 1.0

بازی زیبای Ninja Fishing که ابتدا برای گوشی های آیفون عرضه شده بود حالا برای اندروید نیز منتشر شده است. این بازی که بیش از شش میلیون عضو در سراسر دنیا دارد، تبدیل به اعتیاد آورترین بازی ماهیگیری شده است.

برخی از ویژگی ها:

1-بیش از 60ماهی برای جمع آوری

2-یافتن صندوق گنج

3-گرافیک اچ دی

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 10056 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (2)

فارسی ساز کامل و بدون نقص ویندوز که خیلی کم و بیشتر به صورت رایگان در جایی نیستش. اگر دوست دارید که محیط ویندوزتون فارسی باشه و از انگلیسی زیاد خوشتون نمیاد حتما این نرم افزار فارسی ساز رو از سایت پرشین جیکس دریافت کنید چون کم یاب و جالبه.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 538 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
بازی LINE Birzzle PLUS v1.1.0

این بازی یک بازی اعتیاد آور است و میتواند شما را به خود معتاد کند. نگران نباشید این بازی را با خیال راحت دانلود کنید. این بازی بیش از 7 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. شما باید در این بازی پازل را حل کنید و بتوانید به مراحل بعد صعود کنید. این بازی معروف ترین بازی پازل در آسیا است.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 466 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

بازی محبوب و جذاب Amazing Alex 1.0.1

دیگر همه الکس شگفت انگیز را ملاقات کرده اند. پسری که قدرت تخیل بی انتهایی دارد. خانه ی الکس پر از اسباب بازی های شگفت انگیز و سرگرم کننده هست. این بازی یک بازی شگفت انگیز و منحصر به فرد است که شما هر کاری می توانید در آن انجام می دهید. از پاک کردن اتاقتان گرفته تا مبارزه با ربات ها. هم اکنون سری جدید این بازی همراه با 100 مرحله ی جدید را می توانید به صورت رایگان از وب سایت دانروید دانلود کنید و لذت ببرید.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1287 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

برنامه ی سرگرم کننده ی Cracked Screen v1.3.7

توسط برنامه ی Cracked Screen صفحه ی گوشی آندرویدی خود را بشکنید ولی نه واقعی!!! با این برنامه میتوانید دوستان خود را ساعت ها سرکار بگذارید و آنها را با این برنامه شکه کنید .

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 709 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

 

.

دانلود بازی Angry Birds Space بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد. شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی انگری بردز اسپیس برای کامپیوتر PC رو از سایت پرشین جیکس دریافت نمایید.

.

ویژگی های کلیدی بازی Angry Birds Space:

- شامل ۶۰ مرحله فضایی
- ۳۰ مرحله اضافی به نام Danger Zone
- اضافه شدن مرحله سیاره آتشین ناسا در نسخه ۱.۳.۰
- اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
- مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
- دارای مراحل مخفی اضافی
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- به همراه سریال نامبر و پچ تست شده
- قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

. دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 574 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

 مازیار فلاحی دلم بشکنه حرفی نیست

شاید دوستانی که سریال قلب یخی رو دیده باشند این آهنگ زیبای مازیار رو هم شنیده باشند.در این پست ما شاهد آهنگ زیبای مازیار فلاحی به نام حرفی نیست هستیم و امیدواریم از دانلود نهایت لذت رو ببرید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 3772 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

مایکروسافت نسخه نهایی‌ مرورگر اینترنت اکسپلورر 7 را منتشر کرد. این نسخه که تا ساعاتی‌ پیش تنها از طریق سایت یاهو ارائه شده بود، هم اکنون بر روی سایت مایکروسافت در نسخه های ویندوز XP دارای سرویس پک 2 ، ویندوز سرور 2003 نگارش 32 بیتی‌، ویندوز XP و سرور 2003 نگارش 64 بیتی‌ و ویندوز سرور 2003 نگارش ia64 منتشر شده است.
مایکروسافت همچنین پیش از این عنوان کرده بود که در برنامه به روز رسانی‌ ماهانه خود در ماه نوامبر این مرورگر را به عنوان یکی‌ از به روز رسانی‌ های ویندوز ارائه خواهد کرد. کاربران همچنین می‌ توانند در نصب و استفاده از این مرورگر بر روی سیستم خود تصمیم گیری کنند و علاوه بر آن در هر زمانی‌ می‌ توانند این مرورگر را از روی سیستم خود حذف کنند و مجددا از مرورگر اینترنت اکسپلورر 6 بهره گیرند.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1091 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (2)

 

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 678 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (2)

Nitro Racers - nitro game

شما در این بازی یک ماشین مسابقه هستید! و باید با طی کردن مراحل مختلف و گذراندن دوستانتون نفر اول مسابقه بشید(که فکر نکنم کسی بتونه).

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 560 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

 

این نرم افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده است.با این نرم افزار شما میتوانید تمام جاهای دنیا را به صورت سه بعدی ببینید،بیش از 100 ماهواره از سطح زمین عکس میگیرند و از طریق اینترنت به این نرم افزار ارسال میکنند و شما پس از اتصال به اینترنت میتوانید جدید ترین عکس هایی که ماهواره ها از سطح زمین گرفته اند را ببینید.این نرم افزار آنقدر حرفه ای است که شما تا خانه ی خود در ایران یا جای دیگر را به وضوح فراوان ببینید.شما هم اکنون میتوانید این نرم افزر را از وبلاگ پرشین جیکس  به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 12923 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (1)

 

و بالاخره بعد از سال ها نسخه ۱۱ برنامه دایرکت ایکس برای کامپیوتر وارد بازار شد.

این برنامه برای بازی ها و تصاویر سه بعدی بسیار مهم است و کمک میکند برنامه های شما اسان تر اجرا شود، سرعت کار گرافیک شما را بالا میبرد و در ويندوز هاي ويستا و هفت پشتيباني ميشود.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 617 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (1)

 

امروز هم نرم افزاری را با عنوان تفسیر نور برایتان آماده کرده ایم. این تفسیر یکی از آثار کم نظیر دکتر مصطفی خرمدل بوده که در قالب یک برنامه جاوا برای گوشی های موبایل ساخته شده است. شما در این برنامه می توانید به صورت کامل تفسیر نور را همراه با پاورقی مشاهده کنید همچنین قادرید در آیات و تفسیر ها به جستجو بپردازید علاوه بر این به فهرست کامل تمام سورها در این برنامه دسترسی خواهید داشت. هچنین فرمت این کتاب JAR بوده که در اکثر گوشی های موبایل نظیر نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و ... قابل اجرا می باشد.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 489 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (0)

 

برنامه nimbuzz برنامه بسیار معروف و مشهوریه که بیش از 70 میلیون نفر در سرار دنیا از این برنامه استفاده می کنن. با این برنامه می تونین به دیگر کاربرای برنامه پیام ارسال کنین و همچنین مکالمه رایگان با کیفیت از طریق اینترنت انجام بدید و کلی دوست جدید پیدا کنین. استفاده از این برنامه به سرعت در حال رشد و تو ایران هم طرفدارای زیادی داره و برای همه پلت فورم های موبایل هم موجود و اگه دوستی دارید که آندروید نیست می تونین بهش پیشنهاد بدین تا برای پلت فورم گوشی خودش برنامه رو تهیه کنه و کلی در هزینه هاتون صرفه جویی کنید.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 805 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (3)

 

Megastore Madness - Free Store Game

داستان بازی: روز سختی است ،زمان بسته شدن نزدیک است و شما رو به جلو برای یک شب استراحت در صندلی های مورد علاقه خود راحت نشسته اید... ناگهان گروه مغولان وترکان از مشتریان از طریق درب وارد میشوند ، آنها دنبال خرید و فروش چیزی هستند که در راه خود ایستاده! 

 دانلود در ادامه مطلب...
مریم بازدید : 3416 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (3)

دانلود رایگان بازی جذاب فرار از زندان Prison Break The Conspiracy برای کامپیوتر PC

پست اعضا

دانلود رایگان بازی جذاب فرار از زندان Prison Break The Conspiracy برای کامپیوتر PC

فرار از زندان که سریال آن یکی از پربیننده ترین سریال های تاریخ جهان بوده و هواداران زیادی در سراسر جهان و ایران هم دارد حالا در قالب یک بازی با نام Prison Break The Conspiracy عرضه شده است. بازی جذابی که با ژانر اکشن و با داستانی شبیه به سریال فرار از زندان طراحی و پیاده سازی شده است. در این بازی که از موتور گرافیکی بسیار قدرتمندی بهره می برد کاراکترها و نقش آفرین ها دقیقا به مانند سریال ساخته و خلق شده اند.

 دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 5

درباره ما
خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت اجاره ماشین
  • لارجر باکس
  • اکستندر
  • آفبا
  • نرخ ارز مرجع
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • انجام پایان نامه
  • جدیدترین وبلاگ های فارسی
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • خرید خودرو
  • آزمون دکتری معماری
  • مونوپاد
  • خرید بازی اورجینال
  • تور اروپا
  • تور مالزی
  • تور تایلند
  • تور دبی
  • تور ترکیه
  • آفبا
  • لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید vpn
  • درب اتوماتیک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ شاد
  • پردازش تصویر
  • دانلود سریال
  • خرید تبلت
  • فروش پرچم
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید اکانت سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • عکس بازیگران
  • قیمت روز گوشی
  • منابع آزمون دکتری
  • منابع دکتری معماری
  • افزایش بازدید
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • دانلود آهنگ کیمیا محسن چاوشی
  • در حاشیه
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • شرکت رباتیک
  • دانلود رایگان فیلم
  • بازی پزشکی
  • قیمت طلا
  • ریزش مو
  • سرگرمی
  • اخبار موسیقی
  • ويکی صدا
  • ترجمه متن آهنگ
  • آشپزی
  • تولید و طراحی وب سایت و نرم افزار
  • خدمات مجالس
  • بلیط هواپیما
  • Artificial Intelligence Solutions
  • تراوين
  • دانلود اهنگ جديد 94
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • مدل لباس مجلسی
  • دانلود بازی اندروید
  • Android apk center
  • تور آنتالیا
  • مستقیم کننده لینک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود رایگان نرم افزار
  • دانلود آهنگ جدید
  • گن لاغری
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • شبکه اجتماعی چت
  • دانلود رایگان کلیپ و فیلم
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • فروشگاه بازی
  • سقف کاذب
  • عکس جدید بازیگران
  • عکس دختر ايراني
  • آپدیت نود 32
  • همکاری در فروش فایل
  • طراحی سازه فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • فال عطسه
  • دانلود آهنگ
  • سر دوش
  • آگهی و نيازمندی ها
  • دانلود پایان نامه
  • پنل پيامک
  • مجله اینترنتی
  • آنتی ویروس اورجینال
  • آرشیو وبلاگ
  • پمپ دنده ای
  • جواهرات سواروسکی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فر مو مک استایلر
  • شبکه اجتماعی
  • دانلود آهنگ جدید
  • آموزش فتوشاپ
  • اخبار
  • سامانه پیامک
  • اس ام اس عاشقانه
  • مدل مانتو
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • فروش بک لینک
  • چاق شدن
  • آنلاک
  • فروشگاه اینترنتی
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • سایت تفریحی
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • مکمل چاقی
  • مکمل بدنسازی
  • دانلود نرم افزار
  • چای لاغری دکتر سینا
  • کیف چرم دست دوز
  • گالری عکس
  • فروش بازی کامپیوتر
  • طراحی هدر
  • طراحی بنر
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید جم
  • خرید ادکلن مردانه
  • گوشی ارزان قیمت
  • سایت خبری و سرگرمی
  • خرید گوشی چینی
  • فروشگاه اینترنتی
  • خرید اینترنتی موبایل
  • فروشگاه اینترنتی
  • خريد کارتون های قديمی
  • خريد سريال ايرانی
  • سئو و بهينه سازی
  • پنل اس ام اس
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت چیه؟
    دانلود سریع

    antivirus   antivirus  antivirus 

    antivirus  antivirus  antivirus 

    antivirus  antivirus  antivirus

    جستجو
    Google

    در پرشین جیکس
    در كل اينترنت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 466
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 456
  • گوگل امروز : 70
  • گوگل دیروز : 63
  • بازدید هفته : 834
  • بازدید ماه : 834
  • بازدید سال : 29,140
  • بازدید کلی : 539,502
  • رتبه ی سایت