loading...
وبلاگ دانلود بازی ، نرم افزار ، اهنگ و...
به سایت پرشین جیکس خوش آمدید



 

                      

 

آخرین ارسال های انجمن
مریم بازدید : 1182 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (8)

 

شاید شما هم دارای چند حساب کاربری در شبکه های اجتماعی هستید و خواهان مدیریت همزمان آن ها می باشید. در این زمان استفاده از چندین تب مروگر و سرزدن به هریک از حساب ها بسیار وقت گیر است. نرم افزار اینترنتی Social Pro به شما کمک میکند تا حساب های کاربری فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس، جی تاک خود را مدیریت کنید بدون آنکه مستقیم وارد سایت شبکه های اجتماعی مذکور شوید.
نرم افزار Social Pro شما را از تمامی رویداد هایتان در حساب های کاربری گوگل پلاس و فیسبوک با خبر میسازد و همچنین شما در میزان توییت های دریافتی و ارسال شده در سایت توییتر با خبر می کند. از قابلیت های مهم این نرم افزار مدیریت شبکه اجتماعی فعال کردن همه حساب های بصورت همزمان است که میتوانید بسیار مورد توجه قرار گیرد. همچنین چک کردن جمیل شما و مدیریت ایمیل های دریافتی و ارسالی در قابلیت های دیگر این نرم افزار است. پرشین جیکس به شما پیشنهاد میکند تا از این نرم افزار فوق العاده استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار مدیریت شبکه اجتماعی

  • پشتیبانی از Facebook, Twitter, Google+, gTalk, GMail
  • فعال کردن چندین حساب بصورت همزمان
  • دارای قابلیت نمایشی بصورت موبایل و یا دسکتاپ
  • با خبر سازی از دریافت توییت های جدید
  • با خبرسازی از رویداد های جدید در گوگل پلاس و فیسبوک
  • قابلیت جلوگیری از باخبر سازی رویداد ها در حساب مورد نظر
  • تغییر سایز در ظاهر نرم افزار

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 765 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)


Frame Photo Editor نام یک نرم افزار گرافیکی ساخت کمپانی Kigosoft می باشد که کاربرد آن ساخت و ایجاد فریم های زیبا و شگفت انگیز برای تصاویر شماست . اگر می خواهید تصاویر و عکس هایتان زیباتر شوند و جلوه ای ویژه به خود بگیرند قطعا این برنامه یکی از بهترین گزینه های موجود در خیل عظیم نرم افزارهای مشابهی است که تا کنون تولید شده است .

با در اختیار داشتن Frame Photo Editor نه تنها خواهید توانست عکس هایتان را درون قالب های زیبا قرار دهید بلکه امکانات دیگری نظیر تغییر اندازه ، چرخاندن ، تنظیم رنگ و اضافه کردن متن در اختیار شما قرار خواهد گرفت . نکته جالب توجه آن است که تمامی مراحل تنها با چند کلیک ساده و در کمتر از یک دقیقه انجام پذیر خواهد بود و می توانید نهایت زیبایی را در عین سادگی تجربه کنید .

- آیا می خواهید جلوه های ویژه ای را به تصاویرتان اضافه نموده و یا اینکه عکس ها را به میان گل و بلبل برید تا زیبایی های آنها دو چندان کنید .

- آیا می خواهد متن های دلخواه خود را در ابرهایی بالای سر خود یا دوستانتان بنویسد تا همانند تصاویر کارتونی بیانگر اندیشه هایی باشد که به آنها فکر می کنید ؟

تمامی اینها و بسیاری دیگر از جمله ی کارهایی هستند که با داشتن نرم افزار Kigosoft Frame Photo Editor توانایی انجام آنها را خواهید داشت .

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 849 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 927 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (1)

 

در این پست وب سایت پرشین جیکس نرم افزاری را با عنوان Beauty Guideبرایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار ابزاری دقیق برای زیباسازی چهره شما در عکس می باشد به طوری که عکس شما پس از ویرایش توسط این برنامه بهتر از اصل خود خواهد شد. در حقیقت شما میتوانید با کمک این برنامه نواقصی همچون خال و لکه های زائد صورت، چروک پوست، لکه های دندان، تورم و پف کردگی چشم ها و ... را که ممکن است در چهره افراد وجود داشته باشد و یا در هنگام گرفتن عکس این نواقص بر اثر عوامل محیطی بر روی عکس ایجاد شده باشد را برطرف نمایید. همچنین علاوه بر ابزارهای برطرف کننده نواقص چهره، ابزارهای زیباسازی و آرایش صورت نیز در این نرم افزار قرار دارد که از جمله میتوان به مواردی همچون تغییر رنگ چشم ها، سایه چشم، رژ لب، پودر تغییر رنگ گونه و ... اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به دارا بودن قسمت آموزش کار با نرم افزار اشاره نمود که میتوانید با کمک این قسمت با قابلیت ها و امکانات مختلف برنامه آشنا شوید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 818 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

Comodo Dragon مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است. این مرورگر قدرتمند را در ادامه از وب سایت پرشین جیکس دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 668 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 897 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

Panorama Studio Pro نرم افزار گرافیکی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مناظر و چشم اندازهایی بصورت انفرادی و چندگانه از تصاویر دلخواه خود، بصورت کاملا کروی ۳۶۰ درجه یا همان پانوراما ایجاد نمایید. این نرم افزار راه حلی کامل برای تصاویر پانورامایی یا همان تصاویر با چشم انداز ۳۶۰ درجه می باشد. علاوه بر امکان ساختن آسان تصاویر پانورامایی، Panorama Studio Pro گزینه ای برای به هم چسباندن تصاویر مرتب شده مطابق سلیقه شما برای چشم انداز دلخواه را به شما ارائه می نماید. این برنامه به شما امکان خلق مناظر و چشم اندازهایی فوق العاده بزرگ را می دهد بگونه ای که حتی از محدوده گیگاپیکسل هم فراتر رود. ویژگی اصلی این نرم افزار سادگی محیط کاربری و یادگیری سریع طرز کار با آن می باشد که با یک بار امتحان نمودن به این موضوع پی خواهید برد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Panorama Studio Pro 2.0.5 :
- واسط گرافیکی ساده، محیط کاری بزرگ با قابلیت پیش مشاهده دوبعدی و سه بعدی
- قراردادن خودکار چشم اندازها بصورت انفرادی و چندگانه با چرخش ۳۶۰ درجه
- انعطاف پذیری یکپارچه با تصاویری پانورامایی
- تشخیص فاصله کانونی تصاویر بطور اتوماتیک
- پردازش دستی از تمامی مراحل ممکن
- تصحیح خطاهای انحرافی لنز بصورت خودکار
- تصحیح نمایش خودکار
- قابلیت چرخش، بریدن و تغییر اندازه تصاویر
- قابلیت اتصال به تورهای مجازی در جاوا و فلش با استفاده از نقاط حساس
- فیلتر نمودن نمایش تصاویر اضافی
- استخراج تصاویر شما به فرمتهای مختلف به عنوان اسکرین سیور و یا چشم اندازهای جالب و زیبا برای وبسایتها
- قابلیت چاپ تصاویر در اندازه پوستر و چندین صفحه
- قابلیت ذخیره تصاویر بصورت تصویر چندلایه برای پردازش های حرفه ای بعدی
- استفاده از موتور مفسر جدید برای دستیابی به کیفیت بالاتر
- روش خم نمودن تصاویر بصورت انطباق پذیر
- روش نمایش عکس جدید
- پشتیبانی از بیش از ۱۲۰۰ تصویر دیجیتال و دوربین های SLR
- قابلیت وارد نمودن فرمت RAW
- سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 746 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

همیشه عکس های یادگاری از ارزش خاصی برای ما برخوردار می باشند و تصاویر یاد آور روزهای پر خاطره است. چیدمان زیبا و خاص تصاویر در کنار هم و تشکیل یک آلبوم دیجیتال از مجموعه تصاویر می تواند جذابیت خاصی به عکس های ما بدهد. نرم افزار گرافیکی CollageIt Pro تمامی امکانات را در اختیار ما قرار می دهد تا به راحتی و تنها با چند کلیک یک مجموعه زیبا از تصاویر در کنار هم داشته باشیم.
عملکرد خودکار و سریع نرم افزار CollageIt Pro در ترکیب تصاویر و ساخت آلبوم آن را بسیار محبوب نموده است. ایجاد مجموعه جذاب تصاویر و چیدمان زیبای عکس ها از مهارت های این نرم افزار حرفه ای می باشد. تمام مراحل کار در 3 مرحله صورت می پذیرد، اول اضافه کردن تصاویر و سپس انجام تنظیمات و انتخاب نوع چیدمان برای ترکیب تصاویر و در مرحله آخر ذخیره نتیجه نهایی با یکی از فرمت های رایج تصویری از قبیل BMP، Jpeg، PNG، GIF، TGA و ...

نرم افزار CollageIt Pro دارای افکت ها و همچنین آلبوم های پیشفرض زیبایی می باشد که می توانید از آنها برای زیباتر شدن تصاویر خود استفاده نمایید. از امکانات مهم نرم افزار می توان به پیشنمایش WYSIWYG سریع و لحظه ای آن، استفاده از قاب دیجیتالی برای تصاویر و همچنین ساخت تصویر با اندازه A1 و حتی بزرگتر اشاره نمود. سایت پرشین جیکس CollageIt Pro را بطور کامل و رایگان جهت دانلود آماده نموده است.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار ترکیب تصاویر و ساخت آلبوم

  • قابلیت ترکیب تصاویر و ساخت آلبوم تنها با چند کلیک
  • قابلیت ترکیب قدرتمند تصاویر تا تعداد 200 عکس
  • قابلیت تغییر آسان اندازه صفحه و زمینه آن
  • قابلیت تغییر فاصله تصاویر، حاشیه صفحه و چرخش و پراکندگی
  • قابلیت ذخیره سازی مجموعه عکس ها با فرمت های Jpeg، PNG، PDF، PSD و دیگر فرمت های رایج و چاپ آن ها
  • قابلیت ارسال تصویر ساخته شده توسط ایمیل برای آشنایان و دوستان
  • قابلیت انتخاب تصویر به عنوان پس زمینه دسکتاپ
  • قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر تولید شده در شبکه های اجتماعی
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 518 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

 

آیا قصد تغییر دکوراسیون اتاق خود را دارید؟ آیا از چیدمان وسایل راضی نیستید؟ آیا طراحی دکوراسیون خاصی برای اتاق خود در ذهن دارید؟ اگر جواب مثبت است پس با نرم افزار جالب معرفی شده توسط سایت دانلود رایگان بیستر آشنا شوید. Room Arranger نام این نرم افزار گرافیکی می باشد که توسط رابط کاربری آسان آن می توانید اتاق، آپارتمان و کف اتاق خود را بصورت 3 بعدی طراحی نمایید.
Room Arranger دارای یک کتابخانه بزرگ از وسایل می باشد که انواع وسایل خانه، دفتر کار و ... را می توانید به راحتی به اتاق خود اضافه نمایید و چیدمان آنها را تغییر دهید و همچنین توسط دید از بالای نرم افزار که به راحتی بر تمام فضای اتاق تسلط دارید به طراحی مورد نظر خود برسید که همین امر از جا به جایی های اضافه وسایل سنگین اتاق جلوگیری می کند و بعد از تصمیم نهایی که از طریق نرم افزار Room Arranger به آن می رسید میتوانید وسایل خود را جا به جا کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 793 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که صورت خود را بر روی بدن دیگری مشاهده کنید؟ آیا جالب نیست که عکس صورت خود را در بدن افراد مشهور یا روی جلد مجله ای ببینید؟ حال می توانید با Face Off Max دوستان و همکاران خود را شگفت زده کنید. نرم افزار Face Off Max یک نرم افزار تغییر چهره فوق العاده سرگرم کننده است که در آن می توانید از طریق یک عکس یا تمپلیت های موجود روی نرم افزار صورت را خود در هر نوع بدنی که می خواهید قرار دهید.
کار مونتاژ تصویر کار بسیار پیچیده ای است و اگر بخواهید این کار را بکنید باید با نرم افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشید و به علم و حرفه در مورد این نرم افزار نیاز دارد ولی با این نرم افزار به راحتی و در چندین قدم ساده شما می توانید صورت خود را هر بدنی که دلخواه شما باشد قرار دهید و در حد توان سعی شده است تا مونتاژ قابل تشخیص نباشد که این مورد به انتخاب عکس شما وابسته است. قابلیت جالب دیگری که در این نرم افزار تعبیه شده است امکان به اشتراک گذاری تصاویر جالبی است که شما می سازید و می توانید از Email, myspace, facebook, ecards, fakes, jokes استفاده نمایید. شما عزیزان هم اینک می توانید نرم افزار CoolwareMax Face Off Max نرم افزار قرار دادن صورت بر روی بدن دیگران را به صورت کاملا رایگان از وب سایت پرشین جیکس دریافت و از ساخت چهره خود در بدن های مختلف لذت ببرید.

 دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 4

درباره ما
خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت اجاره ماشین
  • لارجر باکس
  • اکستندر
  • آفبا
  • نرخ ارز مرجع
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • انجام پایان نامه
  • جدیدترین وبلاگ های فارسی
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • خرید خودرو
  • آزمون دکتری معماری
  • مونوپاد
  • خرید بازی اورجینال
  • تور اروپا
  • تور مالزی
  • تور تایلند
  • تور دبی
  • تور ترکیه
  • آفبا
  • لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید vpn
  • درب اتوماتیک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ شاد
  • پردازش تصویر
  • دانلود سریال
  • خرید تبلت
  • فروش پرچم
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید اکانت سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • عکس بازیگران
  • قیمت روز گوشی
  • منابع آزمون دکتری
  • منابع دکتری معماری
  • افزایش بازدید
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • دانلود آهنگ کیمیا محسن چاوشی
  • در حاشیه
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • شرکت رباتیک
  • دانلود رایگان فیلم
  • بازی پزشکی
  • قیمت طلا
  • ریزش مو
  • سرگرمی
  • اخبار موسیقی
  • ويکی صدا
  • ترجمه متن آهنگ
  • آشپزی
  • تولید و طراحی وب سایت و نرم افزار
  • خدمات مجالس
  • بلیط هواپیما
  • Artificial Intelligence Solutions
  • تراوين
  • دانلود اهنگ جديد 94
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • مدل لباس مجلسی
  • دانلود بازی اندروید
  • Android apk center
  • تور آنتالیا
  • مستقیم کننده لینک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود رایگان نرم افزار
  • دانلود آهنگ جدید
  • گن لاغری
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • شبکه اجتماعی چت
  • دانلود رایگان کلیپ و فیلم
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • فروشگاه بازی
  • سقف کاذب
  • عکس جدید بازیگران
  • عکس دختر ايراني
  • آپدیت نود 32
  • همکاری در فروش فایل
  • طراحی سازه فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • فال عطسه
  • دانلود آهنگ
  • سر دوش
  • آگهی و نيازمندی ها
  • دانلود پایان نامه
  • پنل پيامک
  • مجله اینترنتی
  • آنتی ویروس اورجینال
  • آرشیو وبلاگ
  • پمپ دنده ای
  • جواهرات سواروسکی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فر مو مک استایلر
  • شبکه اجتماعی
  • دانلود آهنگ جدید
  • آموزش فتوشاپ
  • اخبار
  • سامانه پیامک
  • اس ام اس عاشقانه
  • مدل مانتو
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • فروش بک لینک
  • چاق شدن
  • آنلاک
  • فروشگاه اینترنتی
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • سایت تفریحی
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • مکمل چاقی
  • مکمل بدنسازی
  • دانلود نرم افزار
  • چای لاغری دکتر سینا
  • کیف چرم دست دوز
  • گالری عکس
  • فروش بازی کامپیوتر
  • طراحی هدر
  • طراحی بنر
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید جم
  • خرید ادکلن مردانه
  • گوشی ارزان قیمت
  • سایت خبری و سرگرمی
  • خرید گوشی چینی
  • فروشگاه اینترنتی
  • خرید اینترنتی موبایل
  • فروشگاه اینترنتی
  • خريد کارتون های قديمی
  • خريد سريال ايرانی
  • سئو و بهينه سازی
  • پنل اس ام اس
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت چیه؟
    دانلود سریع

    antivirus   antivirus  antivirus 

    antivirus  antivirus  antivirus 

    antivirus  antivirus  antivirus

    جستجو
    Google

    در پرشین جیکس
    در كل اينترنت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 466
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,019
  • بازدید ماه : 3,527
  • بازدید سال : 18,913
  • بازدید کلی : 529,275
  • رتبه ی سایت