loading...
وبلاگ دانلود بازی ، نرم افزار ، اهنگ و...
به سایت پرشین جیکس خوش آمدید



 

                      

 

آخرین ارسال های انجمن
مریم بازدید : 10000 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (2)

فارسی ساز کامل و بدون نقص ویندوز که خیلی کم و بیشتر به صورت رایگان در جایی نیستش. اگر دوست دارید که محیط ویندوزتون فارسی باشه و از انگلیسی زیاد خوشتون نمیاد حتما این نرم افزار فارسی ساز رو از سایت پرشین جیکس دریافت کنید چون کم یاب و جالبه.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1034 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (2)

 

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 12852 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (1)

 

و بالاخره بعد از سال ها نسخه ۱۱ برنامه دایرکت ایکس برای کامپیوتر وارد بازار شد.

این برنامه برای بازی ها و تصاویر سه بعدی بسیار مهم است و کمک میکند برنامه های شما اسان تر اجرا شود، سرعت کار گرافیک شما را بالا میبرد و در ويندوز هاي ويستا و هفت پشتيباني ميشود.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 625 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (1)

Adobe Reader X 10.1.3 امروزه با گسترش استفاده از اسناد الکترونیکی و کتابهای الکترونیکی یا همان به اصطلاح ایبوک ها نیاز به داشتن یک نرم افزار خوب و با حجم مناسب برای خواندن این گونه اسناد متنی بیش از پیش احساس می شود، این اسناد که اکثرا به فرمت شناخته شده پی دی اف می باشند برای اجرا و قابلیت منایش اطلاعات محتوای خود نیاز به یک نرم افزار پی دی اف خوان یا همان PDF Reader دارند، شرکتهای بسیاری نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه نموده اند که با توجه به گستردگی و تنوع امکانات و استانداردهایی که هریک از این نرم افزارهای پی دی اف خوان ارائه می دهند، مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه استاندارد برای مشاهده این اسناد الکترونیکی را کمی دشوار نموده است، یکی از شرکت های نام آشنا و پر آوازه با نام ادوبی که نرم افزارهای متعدد پرکابردی همچون آدوب فتوشاپ را عرضه نموده است، نرم افزار استانداردی برای خواندن محتوای اسناد الکترونیکی یا همان فایلهای پی دی اف تحت عنوان Adobe Reader ارائه نموده است. این برنامه تنها ابزار مشاهده فایلهای پی دی اف می باشد که می توانید تمامی انواع اسناد پی دی اف را باز و اجرا نموده و با آنها تعامل داشته باشد. با استفاده از Adobe Reader می توانید فایل های پی دی اف خود را مشاهده نموده، متن یا کلمه مورد نظر درآن را جستجو نموده، و بصورت دیجیتالی برروی آنها علامت گذاری نموده ، آنها را ارزیابی و تصدیق نموده و با گزینه ها و قابلیتهای مختلف سند خود را چاپ نمایید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Reader X 10.1.3 :

  • استاندارد ترین نرم افزار برای مشاهده اسناد الکترونیکی و فایلهای پی دی اف
  • مشاهده، چاپ و جستجو در محتوای اسناد پی دی اف
  • نوشتن، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری اسناد و به اشتراک گداری صفحه نمایش خود توسط سرویس های Acrobat.com
  • تجربه محتوا بصورت غنی تر و محیط تعاملی عالی تر با پشتیبانی بومی از فناوری Adobe Flash
  • بازبینی اسناد با استفاده از ابزارهای نظر نویسی نام آشنا مانند یادداشتهای چسبنده، پررنگ نمودن، خطوط، اشکال و نشانه ها با فعال نمودن – Acrobat Pro یا Acrobat Pro Extended
  • علامت گذاری یا به اصطلاح امضا نمودن دیجیتالی اسناد پی دی اف با فعال نمودن- Acrobat Pro یا Acrobat Pro Extended
  • و…

 

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 904 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (1)

 

می دانید که برای دانلود بهتر و سریعتر فایل از اینترنت باید از برنامه های مدیریت دانلود استفاده کنید.

این گونه برنامه ها دو کار برای شما انجام می دهند:

۱- با برقراری چندین Connection همزمان با سایتی که فایل روی آن است سرعت دانلود آن را افزایش می دهند.
2- در صورت قطع شدن دانلود فایل می توانند قسمت دانلود شده را نگه داشته و می توانند در دفعه بعدی ادامه فایل را دانلود کنند.
البته این کارها به شرطی است که سایتی که فایل روی آن قرار دارد از امکان Resume با ادامه دانلود پشتیبانی کند.
در بین برنامه های مدیریت دانلود برنامه Internet Download Manager که به اختصار IDM نام دارد در بعضی ویژگی ها از بقیه جلو زده است.
ویژگی‌های برتر نرم افزار Internet Download Manager 6.06 Build 8 Final Retail:

1- بیشترین سرعت دانلود در هنگام دریافت فایل
2- پشتیبانی از تمامی مرورگرهای موجود
3- امکانات خاص برای دانلود فیلمهای فلش
4- حجم بسیار پایین
5- امکان یکپارچه شدن پیشرفته با مرورگر
6- امکان دانلود سایت از اینترنت
7- امکان استفاده از سرورهای میانجی
8- دارای منوهای فارسی

۹- امکان محدود کردن سرعت دانلود
و ...

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1272 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

 

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه full که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 901 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

 

persiangix.rozblog.com

فایلهای فلش به عنوان یکی از محبوب ترین فرمتهای رایج , جای بسیاری از فرمتهای تصویری را در گوشه و کنار اینترنت گرفته اند و روز به روز بر استفاده و محبوبیتشان افزوده می شود.برای مشاهده ی هر چه بهتر این فایلها نیز کمپانی Adobe نرم افزار Flash Player مخصوص خود را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده و با دادن نسخه ی جدید تر از طرفداران این محصول پشتیبانی می کند .نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.نرم افزار فلاش بیشترین مورد استفاده در بین کاربران اینترنت را دارد بگونه ای که بیش از ۹۸ درصد از رایانه های خانگی بر روی خود این نرم افزار را بصورت نصب شده دارند.

نکته :
۱- در هنگام نصب توجه داشته باشید که مرورگر شما نباید باز باشد .
۲- حتما توجه داشته باشید که فلش پلیر مخصوص مرورگر خود را نصب نمایید این فلش پلیر مخصوص اینترنت اکسپلورر است.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1594 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (1)

نرم افزار یاهو مسنجر منتشر شده در این وبلاگ کاملآ اورجینال بوده و توسط شرکت Yahoo Inc انتشار یافته است و به دلیل افزودن چندین ابزار جدید و وصله های امنیتی حجم بیشتری نسبت به نسخه های قدیمی تر یاهو مسنجر دارد.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 581 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

 

هدف از طراحی این نرم افزار ثبت خوبی ها و بدی هایی که کاربر در در هر روز انجام داده ، جهت محاسبه نفس و ارزیابی رفتار خود می باشد . به کمک این نرم افزار کاربر قادر است تا ویژگی های و خصوصیات رفتاری دلخواه خود ( فضایل و رذایل اخلاقی ) را در نرم افزار مشخص نماید و در هر روز به آن ویژگی و رفتار خود نمره دهد و یا تعداد تکرار آن رفتار را مشخص نماید تا از این طریق خود را به انجام خوبی ها عادت دهد و از بدی ها دور نماید و در هر روز از نفس خود حساب کشی کند . همچنین امکان مقایسه بصورت روزانه و هفتگی و ماهانه رفتار خود و پیشرفت و یا پسرفت خصوصیات اخلاقی فراهم می گردد . همچنین بعضی از دیون مثل حق الله و حق الناس را میتوان در نرم افزار ثبت نمود که در زمان مناسب ادای دین آن را به جا آورد بطور مثال با ثبت ویژگی “قضا شدن نماز” در تاریخ و زمان مشخص می تواند در زمان مناسب ادای دین نماید و یا ویژگی “ضایع کردن حق الناس” را در صورت مرتکب شدن ، با ثبت آن و توضیحات لازم می تواند در زمان مناسب جبران نماید.

سفارش میکنم دانلود کنید مخصوصا حالا که ماه رمضانه.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 9114 سه شنبه 13 تیر 1391 نظرات (4)

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRAR:
- سادگی و سرعت کار با نرم افزار
- پشتیبانی كامل از انواع فرمت فابل های فشرده:
RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z وZArchives
- دارای محیط كاربری بسیار ساده و قابل دسترسی از منوی راست كلیك ویندوز
- دارای قابلیت Wizard جهت فشرده سازی قدم به قدم فایل ها به همراه راهنمایی های مختصر
- امكان مشاهده محتویات داخل فایل فشرده بدون نیازبه باز كردن آن
- قابلیت ایجاد فایل های فشرده با فرمت exe، جهت سهولت كار
- قابلیت تعیین رمز عبور شخصی برای فایل ها و داده های فشرده شده
- فشرده سازی فایل ها با استاندارد 128 bits كلیدی
- تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- قابلیت تعمیر فایل ها
- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های بسیار زیاد
- پوسته های متعدد و بسیار زیبا در اندازه های متفاوت
- توانایی در ایجاد فایل های selfextracting و multivolume
- قابلیت اسکن کردن با آنتی ویروس به منظور کشف فایل های مخرب
- بهبود سرعت فشرده سازی برای سیستم های چند پردازنده ای و چند هسته ای
- اضافه شدن گزینه حذف پوشه های تکراری در تنظیمات برنامه
- استفاده از جدیدترین متدها برای کاهش دادن حجم و کیفیت در انجام فشرده سازی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز 7
- و ...
WinRAR Screenshot 1WinRAR Screenshot 2
 دانلود در ادامه مطلب...
درباره ما
خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت اجاره ماشین
  • لارجر باکس
  • اکستندر
  • آفبا
  • نرخ ارز مرجع
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • انجام پایان نامه
  • جدیدترین وبلاگ های فارسی
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • خرید خودرو
  • آزمون دکتری معماری
  • مونوپاد
  • خرید بازی اورجینال
  • تور اروپا
  • تور مالزی
  • تور تایلند
  • تور دبی
  • تور ترکیه
  • آفبا
  • لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید vpn
  • درب اتوماتیک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ شاد
  • پردازش تصویر
  • دانلود سریال
  • خرید تبلت
  • فروش پرچم
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید اکانت سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • عکس بازیگران
  • قیمت روز گوشی
  • منابع آزمون دکتری
  • منابع دکتری معماری
  • افزایش بازدید
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • دانلود آهنگ کیمیا محسن چاوشی
  • در حاشیه
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • شرکت رباتیک
  • دانلود رایگان فیلم
  • بازی پزشکی
  • قیمت طلا
  • ریزش مو
  • سرگرمی
  • اخبار موسیقی
  • ويکی صدا
  • ترجمه متن آهنگ
  • آشپزی
  • تولید و طراحی وب سایت و نرم افزار
  • خدمات مجالس
  • بلیط هواپیما
  • Artificial Intelligence Solutions
  • تراوين
  • دانلود اهنگ جديد 94
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • مدل لباس مجلسی
  • دانلود بازی اندروید
  • Android apk center
  • تور آنتالیا
  • مستقیم کننده لینک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود رایگان نرم افزار
  • دانلود آهنگ جدید
  • گن لاغری
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • شبکه اجتماعی چت
  • دانلود رایگان کلیپ و فیلم
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • فروشگاه بازی
  • سقف کاذب
  • عکس جدید بازیگران
  • عکس دختر ايراني
  • آپدیت نود 32
  • همکاری در فروش فایل
  • طراحی سازه فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • فال عطسه
  • دانلود آهنگ
  • سر دوش
  • آگهی و نيازمندی ها
  • دانلود پایان نامه
  • پنل پيامک
  • مجله اینترنتی
  • آنتی ویروس اورجینال
  • آرشیو وبلاگ
  • پمپ دنده ای
  • جواهرات سواروسکی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فر مو مک استایلر
  • شبکه اجتماعی
  • دانلود آهنگ جدید
  • آموزش فتوشاپ
  • اخبار
  • سامانه پیامک
  • اس ام اس عاشقانه
  • مدل مانتو
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • فروش بک لینک
  • چاق شدن
  • آنلاک
  • فروشگاه اینترنتی
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • سایت تفریحی
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • مکمل چاقی
  • مکمل بدنسازی
  • دانلود نرم افزار
  • چای لاغری دکتر سینا
  • کیف چرم دست دوز
  • گالری عکس
  • فروش بازی کامپیوتر
  • طراحی هدر
  • طراحی بنر
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید جم
  • خرید ادکلن مردانه
  • گوشی ارزان قیمت
  • سایت خبری و سرگرمی
  • خرید گوشی چینی
  • فروشگاه اینترنتی
  • خرید اینترنتی موبایل
  • فروشگاه اینترنتی
  • خريد کارتون های قديمی
  • خريد سريال ايرانی
  • سئو و بهينه سازی
  • پنل اس ام اس
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت چیه؟
    دانلود سریع

    antivirus   antivirus  antivirus 

    antivirus  antivirus  antivirus 

    antivirus  antivirus  antivirus

    جستجو
    Google

    در پرشین جیکس
    در كل اينترنت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 466
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 982
  • بازدید ماه : 3,490
  • بازدید سال : 18,876
  • بازدید کلی : 529,238
  • رتبه ی سایت