loading...
وبلاگ دانلود بازی ، نرم افزار ، اهنگ و...
به سایت پرشین جیکس خوش آمدید



 

                      

 

آخرین ارسال های انجمن
مریم بازدید : 652 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

توسط نرم افزار Battery Improve می توانید مشخصات باتری خود را ببینید. این نرم افزار نیز قدرت این را دارد تا ببیند چه نرم افزار هایی بر روی گوشی در حال اجرا میباشد که با استفاده از این نرم افزار آن را ببندید و به سرعت گوشی خود بیفزایید.

دانلود درادامه مطلب...

مریم بازدید : 760 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

همیشه عکس های یادگاری از ارزش خاصی برای ما برخوردار می باشند و تصاویر یاد آور روزهای پر خاطره است. چیدمان زیبا و خاص تصاویر در کنار هم و تشکیل یک آلبوم دیجیتال از مجموعه تصاویر می تواند جذابیت خاصی به عکس های ما بدهد. نرم افزار گرافیکی CollageIt Pro تمامی امکانات را در اختیار ما قرار می دهد تا به راحتی و تنها با چند کلیک یک مجموعه زیبا از تصاویر در کنار هم داشته باشیم.
عملکرد خودکار و سریع نرم افزار CollageIt Pro در ترکیب تصاویر و ساخت آلبوم آن را بسیار محبوب نموده است. ایجاد مجموعه جذاب تصاویر و چیدمان زیبای عکس ها از مهارت های این نرم افزار حرفه ای می باشد. تمام مراحل کار در 3 مرحله صورت می پذیرد، اول اضافه کردن تصاویر و سپس انجام تنظیمات و انتخاب نوع چیدمان برای ترکیب تصاویر و در مرحله آخر ذخیره نتیجه نهایی با یکی از فرمت های رایج تصویری از قبیل BMP، Jpeg، PNG، GIF، TGA و ...

نرم افزار CollageIt Pro دارای افکت ها و همچنین آلبوم های پیشفرض زیبایی می باشد که می توانید از آنها برای زیباتر شدن تصاویر خود استفاده نمایید. از امکانات مهم نرم افزار می توان به پیشنمایش WYSIWYG سریع و لحظه ای آن، استفاده از قاب دیجیتالی برای تصاویر و همچنین ساخت تصویر با اندازه A1 و حتی بزرگتر اشاره نمود. سایت پرشین جیکس CollageIt Pro را بطور کامل و رایگان جهت دانلود آماده نموده است.

قابلیت ها و ویژگی های اصلی نرم افزار ترکیب تصاویر و ساخت آلبوم

  • قابلیت ترکیب تصاویر و ساخت آلبوم تنها با چند کلیک
  • قابلیت ترکیب قدرتمند تصاویر تا تعداد 200 عکس
  • قابلیت تغییر آسان اندازه صفحه و زمینه آن
  • قابلیت تغییر فاصله تصاویر، حاشیه صفحه و چرخش و پراکندگی
  • قابلیت ذخیره سازی مجموعه عکس ها با فرمت های Jpeg، PNG، PDF، PSD و دیگر فرمت های رایج و چاپ آن ها
  • قابلیت ارسال تصویر ساخته شده توسط ایمیل برای آشنایان و دوستان
  • قابلیت انتخاب تصویر به عنوان پس زمینه دسکتاپ
  • قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر تولید شده در شبکه های اجتماعی
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1333 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

با این نرم افزار به رادیو های پلیس و آتش نشانی گوش کنید. این نرم افزار حاوی 2900 فرکانس رادیویی میباشد. گوش دادن به آن واقعا لذت بخش است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت پرشین جیکس دانلود کنید.

ویژگی ها:

-دارا بودن لیست مختلف رادیو ها

-دارا بودن ویحت اختصاصی برای گذاشتن در صفحه اصلی گوشی

-بدون تبلیغات

-دارای اسکنر قوی برای اسکن کردن رادیو ها

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 4202 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (5)
 
یکی از بازی هایی که در میان بازی های کامپیوتری ، شهرت ویژه ای پیدا کرد بازی کشاورز مزرعه بود که در آن بازی مدیریت مزرعه ای را در دل روستایی در دست داشتید و با مدیریت بر آن مزرعه و کارهای نزدیک به واقعی که در آن بازی انجام می دادید ، سختی کشیدن در اوایل بازی که پیشرفت چندانی نکردید که در این صورت باید از طلوع خورشید تا شامگاه به کار مشغول می شدید تا بتوانید محصولات زیادی تولید کنید و آنها را بفروشید تا با این کار علاوه بر پیشرفت در بازی ، پول خوبی کسب کنید و محل زندگی و دامهایتان را گسترش دهید.
امروز در پرشین جیکس قصد داریم بازی زیبای دیگری با این سبک که با حجم کمتری تولید شده و با نام آلیس کشاورز می باشد را برای شما کاربران همیشگی پرشین جیکس و بازی دوستان قرار دهیم.
در این بازی شما نقش دختری به نام آلیس را بر عهده دارید که باید در مزرعه عمویش کار کند و مزرعه عمویش را پیشرفت دهد تا بتواند محصولات بیشتری تولید کند و به هدف نهایی بازی یعنی رسیدن به مرحله آخر پیشرفت تلاش نماید.
ويژگي هاي بازي:
- بازی مدیریتی و سرگرم کننده.
ـ مناسب براي تمامي گروه هاي سني
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی
- داشتن محيط زيبا و جذاب.
- دارای سبکی مدیریتی
- پیشرفت چشمگیر در صورت انجام کارها به خوبی
- نگهداری از حیوانات در کنار کشاورزی
- تجربه شیرین زندگی در طبیعت

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
DirectX 9
پردازنده 1 GHz
رم 256
 
 دانلود در ادامه مطلب...
مریم بازدید : 531 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

 

آیا قصد تغییر دکوراسیون اتاق خود را دارید؟ آیا از چیدمان وسایل راضی نیستید؟ آیا طراحی دکوراسیون خاصی برای اتاق خود در ذهن دارید؟ اگر جواب مثبت است پس با نرم افزار جالب معرفی شده توسط سایت دانلود رایگان بیستر آشنا شوید. Room Arranger نام این نرم افزار گرافیکی می باشد که توسط رابط کاربری آسان آن می توانید اتاق، آپارتمان و کف اتاق خود را بصورت 3 بعدی طراحی نمایید.
Room Arranger دارای یک کتابخانه بزرگ از وسایل می باشد که انواع وسایل خانه، دفتر کار و ... را می توانید به راحتی به اتاق خود اضافه نمایید و چیدمان آنها را تغییر دهید و همچنین توسط دید از بالای نرم افزار که به راحتی بر تمام فضای اتاق تسلط دارید به طراحی مورد نظر خود برسید که همین امر از جا به جایی های اضافه وسایل سنگین اتاق جلوگیری می کند و بعد از تصمیم نهایی که از طریق نرم افزار Room Arranger به آن می رسید میتوانید وسایل خود را جا به جا کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 806 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که صورت خود را بر روی بدن دیگری مشاهده کنید؟ آیا جالب نیست که عکس صورت خود را در بدن افراد مشهور یا روی جلد مجله ای ببینید؟ حال می توانید با Face Off Max دوستان و همکاران خود را شگفت زده کنید. نرم افزار Face Off Max یک نرم افزار تغییر چهره فوق العاده سرگرم کننده است که در آن می توانید از طریق یک عکس یا تمپلیت های موجود روی نرم افزار صورت را خود در هر نوع بدنی که می خواهید قرار دهید.
کار مونتاژ تصویر کار بسیار پیچیده ای است و اگر بخواهید این کار را بکنید باید با نرم افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشید و به علم و حرفه در مورد این نرم افزار نیاز دارد ولی با این نرم افزار به راحتی و در چندین قدم ساده شما می توانید صورت خود را هر بدنی که دلخواه شما باشد قرار دهید و در حد توان سعی شده است تا مونتاژ قابل تشخیص نباشد که این مورد به انتخاب عکس شما وابسته است. قابلیت جالب دیگری که در این نرم افزار تعبیه شده است امکان به اشتراک گذاری تصاویر جالبی است که شما می سازید و می توانید از Email, myspace, facebook, ecards, fakes, jokes استفاده نمایید. شما عزیزان هم اینک می توانید نرم افزار CoolwareMax Face Off Max نرم افزار قرار دادن صورت بر روی بدن دیگران را به صورت کاملا رایگان از وب سایت پرشین جیکس دریافت و از ساخت چهره خود در بدن های مختلف لذت ببرید.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 562 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (1)

 

بازی بسیار زیبا و جذاب Second Velocity یکی از جدیدترین و گرافیکی ترین بازی های مسابقه ای موبایل می باشد که به تازگی توسط شرکت Disney و در رزولوشن های ۱۷۶×۲۰۸ ، ۲۴۰×۳۲۰ ، ۳۲۰×۲۴۰ و ۳۵۲×۴۱۶ تحت پلتفرم جاوا تولید طراحی گردیده است که قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های پشتیبانی کننده از این فرمت را داراست .

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1348 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

همواره بازی هایی که در سبک بازی های مدیریتی بوده و بر اساس آن بازی شما باید مدیریت شهر ، اداره ، خانه و ... را مدیریت کنید و بر اساس تفکر خود آن بازی را اداره کنید ، طرفداران زیادی دارد که این نوع بازی های بسیار سرگرم کننده می باشند . هنگامی که مدیریت خوبی بر بازی کرده و کلیه جوانب بازی را بسنجید و اقدام به انتخاب عملیات مورد نظر در بازی کنید ، حتما در بازی سربلند می شوید و مدیریت خوبی بر بازی کرده اید.
یکی از بازی هایی که در این سبک ارائه شده و حتما همه شما آن را می شناسید یا بازی کرده اید بازی محبوب و معروف سیمز بوده که در آن شما مدیریت افرادی عضو خانواده ای را بر عهداه داشتید . حال بازی در همین سبک برای شما آماده کردیم که شما در این بازی مدیریت یک شرکت آژانس مسافرتی را بر عهده دارید که شما به عنوان مدیر آن آژانس و کارمند آن آژانس باید مشتریان خود را نظم دهید ، سفر به مناطق مختلف را در برنامه کاری خود قرار دهید ، پروازهای شرکت را کنترل کنید ، بلیط های فروخته شده را در صورت تکمیل نشدن ظرفیت پرواز لغو کنید ، کارمندان خود را مدیریت کنید و به آنها پاداش یا آنها را جریمه کنید و .... کارهایی که لازم است در یک آژانس مسافرتی برای پیشرفت لازم است ، انجام دهید.
ويژگي هاي بازی Travel Agency:
ـ گرافيک بسيار عالي
- حجم کم
ـ قابليت بازي در مدهاي Full screen and window
ـ صداسازي و موسيقي متن بسيار لذت بخش و گاه خنده دار
ـ سبک بسیار سرگرم کننده و جالب
ـ مناسب براي تمامي گروه هاي سني و در کل بازي خانواده
حداقل سيستم مورد نياز:
ـ سيستم عامل xp or vista
ـ پردازنده مرکزي 800 MHz
ـ کارت گرافيک 64MB
ـ حافظه موقت 216MB

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 790 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Crimsonland یک بازی اکشن است که اگر شروع به بازی کنید به دلیل تیراندازی سریع و اعتیاد آور آن به سختی می توانید آن را کنار بگذارید. در حالی که در مرکز صفحه بازی قرار دارید هزاران موجود عجیب مانند عنکبوت ها و مارمولک های غول پیکر از اطراف به شما حمله می کنند و شما باید با تیراندازی مداوم و افزایش توان خود در بکارگیری سلاح های مخرب، جان خود را نجات داده و به پیروزی برسید.


ویژگی های بازی Crimsonland:
- راه اندازی آسان
- 3 حالت مختلف هیجان انگیز برای بازی
- امکان ارسال بالاترین امتیاز در اینترنت برای رقابت
- سرگرم کننده و لذت بخش
- و …

سیستم مورد نیاز

- Windows 95/98/2000/Me/XP
- Pentium II-300
- Memory: 64 MB
- DirectX 8.1

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1224 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)
 
 
MorphVOX یک برنامه ی خوب و با کیفیت صدای عالی برای تغییر صدای شما به صدای های مختلفی همچون مرد ، زن ، بچه ، ربات ، حیوانات و هیولا می باشد ، توسط این برنامه می توانید صدای اطراف خود را تغییر داده و صدایی همچون صدای خیابان و غیره بگذارید ، همچنین می توانید صدای خود را اکو ، بم ، نازک و یا نویزدار کنید. شما می توانید با فعال کردن این برنامه در زمان استفاده از Voice Chat های یاهو ، اسکایپ ، گوگل تالک و ام اس ان صدای خود را به جنس مخالف خود تغییر دهید.

قابلیت های کلیدی این برنامه MorphVOX Pro 4.3.11 Build 25103 :

- کیفیت صدای بالا در زمان تغییر
- هوشمندی برنامه برای صدای برتر
- لغو صدای پس زمینه برای تغییر صدای فوق العاده تمیز
- ادغام با بازی های آنلاین و برنامه های چت
- قابلیت ضبط صدای خروجی توسط خود برنامه
- پوسته های مختلف و زیبا
- سازگاری با کلیه ی ویندوز های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی از جمله ویندوز

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 4430 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

 

بازی های ماشین سواری در بین گیمرهای مبتدی و حرفه ای جایگاه ویژه و محبوبیت خاصی دارند و به خاطر هیجان ناشی از این سبک بازی ها، کاربران زیادی مجذوب گیم های ماشین سواری شده اند، به همین دلیل بازی زیبایی تحت عنوان ماشین سواری در شهر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که با حجم کم خود می تواند شما را مجذوب سادگی و زیبایی خود بکند، این بازی City Racing نام دارد و همان طور که از اسم آن پیداست شما در بازی به رانندگی در شهر مشغول خواهید شد. شما می توانید ماشین خود را ارتقاء دهید، رنگ آن را عوض کنید و برخی امکانات دیگر به آن بیافزایید، ولی برای این کار باید در مسابقات درون شهری و به طور غیرقانونی انجام می شود شرکت کنید و حتی می توانید مسافر جابجا کنید تا کسب درآمد کنید، پس از کسب درآمد کافی می توانید به یکی از کارگاه های مربوط به تعمیر ماشین رفته و طبق نیاز و علاه خود ماشینتان را ارتقاء داده یا تعمیر کنید. علاوه بر همه این ها باید مراقب رانندگان وحشی که دیوانه وار در سطح شهر رانندگی می کنند باشید، تا به خودروی شما آسیب نرسد. گرافیک عالی با توجه به حجم کم و حس واقعی بودن از دیگر نقاط قوت بازی است. این بازی زیبا را از سایت پرشین جیکس دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1701 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران عزیز بازی کم حجم و فوق العاده زیبای نبرد بین تانک ها Normal Tanks رو آماده دانلود کردم. این بازی تانک در واقع همان بازی تانک میکرو است و این بار شما شاهد همان بازی با گرافیک بسیار بالا هستید تا لذت آن بازی را این بار به صورت سه بعدی بچشید. شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم بسیار زیبا را از سایت پرشین جیکس دریافت نمایید.

ویزگیهای بازی جنگ تانک ها Normal Tanks:

- گرافیک فوق العاده عالی در عین حجم بسیار کم
- نبرد به صورت سه بعدی
- مبارزه با انواع تانک ها، هیولاها ، اژدها ، شیاطین و …
- صدا گذاری و آهنگ متناسب و زیبا
- پیشرفت و ارتقا تانک مرحله به مرحله
- قابل اجرا در سیستم های عادی
- قابل اجرا در ویندوز XP و ۷
و …

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 4524 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (3)

توضیحات:

بازی دخترانه بسیار زیبای مدیریت برنامه جشن عروسی یک بازی جالب است که در آن شما اقدام به مدیریت یک عروسی خواهید کرد . نگارش جدید این بازی که سری دوم این بازی می باشد بعد از سری اول که دارای طرفداران زیادی بود نیز منتشر شد. در این بازی شما بر یک عروسی مدیریت می کنید و این مدیریت باید به گونه ای باشد که جشن به بهترین شکل برگزار شود .

برخی از ویژگی های بازی:

- دارای ۵۵ مرحله برای اتمام رساندن بازی
- دارای مرحله برنامه ریزی گسترده عروسی
- دارای حوادث جدید در عروسی ها و مقابله با آن ها
و … .

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 756 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (2)



به دنبال یک بازی با اکشن زیبا هستید؟ ما بازی Time Crisis Elite را به شما پیشنهاد می کنیم.
این بازی یکی از موفقترین بازی های آندروید و آیفون است.که ورژن جاوا آن نیز ساخته شده است که از گرافیک بسیار زیبایی برخوردار است و میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند.امید واریم از این بازی خوشتان بیاید.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 918 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار تلفن همراه

نرم افزار جاوای سفریاب که بوسیله شرکت فن آوران سپند تهیه و تولید شده ویژگی های زیر را شامل میشود (از زبان سازندگان) :

- بیش از 70 اثر تاریخی از 6 شهر و استان کشور ( اصفهان، بندرعباس، شیراز، کرمان، مشهد مقدس، یزد )
- مشخصات کامل آثار تاریخی به همراه تصویر و آدرس
- بیش از 20 جاذبه گردشگری از جزایر قشم و کیش
- لیست هتل ها و مهمانسراهای هر استان
- لیست رستوران و مراکز پذیرایی هر استان

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1004 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

این نرم افزار با استفاده از تصاویر دقیق و راهنمایی گام به گام یوگا باعث بدست آوردن حالت مناسب و بهبود سطح آمادگی جسمانی میشود .

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1898 چهارشنبه 01 شهریور 1391 نظرات (0)
امروز در سایت پرشین جیکس شما را با یک بازی کم نظیر و محبوب و سرشار از خنده آشنا خواهیم کرد . نام این بازی Piggly می باشد یک بازی شاد با رنگ آمیزی و صداگذاری زیبا که حسابی دلتان را خواهد برد . اگر از بازی های معمولی و تکراری خسته شده اید ، این بازی بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود .
شما در این بازی در نقش یک خوک صورتی هستید که وظیفه دارید برای بچه هایتان سیب جمع کنید . در هر مرحله شما باید برای جمع کردن سیب وارد یک جنگل یا کوه یا ... شوید ، از درخت ها بالا بروید ، از رودخانه ها بگذرید ، با دشمنان بجنگید و سرانجام سیب های جمع شده را به سمت خانه هدایت کنید .
محیط شاد بازی ، صداگذاری خنده دار ( به خصوص هنگام مردن) و داستان جالب و مرحله های زیاد از خصوصیات منحصر به فرد این بازی است . محبوبیت این بازی به قدری بالا بود که نسخه ی یک ساعته ی آن (کرک نشده) ملیون ها بار از سایت سازنده دانلود شده است. این بازی با دارا بودن محیطی شاد و موسیقی متن خنده دار و سبک ساده و لطیف ، برای کودکان نیز بسیار مناسب و هیجان انگیز خواهد بود و در عین حال یک بازی درگیر کننده برای بزرگسالان هم می باشد .

شما عزیزان میتوانید جدیدترین نسخه ی این بازی را به صورت فول ورژن ، به همراه ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی در ادامه مطلب دریافت کنید .


ویژگی ها :
- گرافیک شاد و دوست داشتنی
- صداگذاری بامزه و متنوع
- 4 فصل متفاوت ، هر فصل با موضوع و مکان و مسابقه های متفاوت
- دارا بودن 32 مرحله
- 16 میوه و جایزه ی مختلف
- دارای میوه ها و مکان های مخفی
- مناسب برای کودکان
- سرشار از خنده و کاربرپسند
- و ....
 
 
دانلود در ادامه مطلب...
مریم بازدید : 448 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)
نرم افزار FACEinHOLE v2.4.6

با این نرم افزار میتوانید عکس های خود را ویرایش کنید. این نرم افزار بیش از 200.000 بار دانلود شده است. میتوانید عکس های خود را سفارشی کنید. دقت داشته باشید که برای به اشتراک گذاشتن عکس ها در شبکه های اجتماعی حتما باید وای فای داشته باشید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 677 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

بسیاری از شما علاقمند به ویرایش عکس و یا تبدیل تصاویر به یکدیگر بوده و یا می خواهید عکس هایتان را به انیمیشن تبدیل نمایید به طور مثال چهره‌ی یک پلنگ را به ‌صورت یک کودک زیبا تغییر شکل دهید. نرم افزارهای متعدد با استفاده از ابزارهای گوناگونی که در اختیار شما قرار می دهند و تنظیمات بی شماری برای بهبود تصویر وجود دارد این نیاز شما را برآورده کرده است.
نرم افزار Morpheus Photo Animation Suiteبا ارائه سه محصول مختلف خود یعنی نرم افزارهای Photo Morpher ،Photo Warper ،Photo Mixer این مجموعه را با تمامی امکانات این سه نرم افزارتولید نموده است. ویژگی اصلی این نرم افزار اینكه با ادغام دو عکس با یکدیگر و ایجاد افکت ها عکس ها را به حالتی دیگر تبدیل می کند که شبیه به مونتاژ می باشد. مثلا شما عکس چهره یکی از دوستان و عکس یکی از افراد مشهور را در برنامه وارد می کنید و با انجام تغییرات تصویر به گونه ای ساخته خواهد شد که عکس اولیه با تغییر حالت به عکس دوم تبدیل می شود. به کمک این نرم افزار شما می توانید عکس هر کس را که مایلید جان ببخشید و به کارتون یا همان انیمیشن تبدیل کنید. هر کسی با استفاده از این نرم افزار می تواند فقط در چند ثانیه انیمیشن های جالبی بسازد و آن را با فرمت های محبوب از قبیل GIF ،SWF و AVI ذخیره کند. به طور مثال با کمک این نرم افزار می توانید عکس ها را با بکدیگر ترکیب کنید و عکس جدیدی همانند کاور برنامه بسازید یا اینکه عکس های خود را از کودکی تا بزرگسالی پشت سرهم گذاشته تا به زیبایی به یکدیگر تبدیل شوند و گذر سال ها را در چند ثانیه مشاهده کنید. بوسیله این نرم فزار می توانید عکس های خود را متحرک کرده و آنها را بصورت فلش یا فرمت های دیگر ذخیره کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Morpheus Photo Animation Suite:
- دارای ابزارها و امکانات مختلف برای ویرایش تصاویر
- توانایی تبدیل فرمت فایل های تصویری عکس به یکدیگر
- برنامه طراحی مجدد با واسط جدید باور نکردنی برای کار با چندین عکس
- دارای رابط کاربری گرافیکی بالا
- ذخیره طرح بندی کار در فورمت XML
- توانایی پردازش تصاویر با تغییر رنگ، سایه و سایز برای ساخت مورف هایی با کیفیت بالا
- قابلیت مورفین بی نهایت عکس
- انتشار انیمیشن با دوستانتان با استفاده از ایمیل
- قابلیت تولید صفحات وب HTML برای هر فایل ارائه شده
- تولید قاب های مورف در فرمت هایی مانند JPEG ،PNG ،TIF
- توانایی ترجمه مورف ها با فرمت های معمولی مختلف مانند Flash SWF وAnimated GI
- قابلیت ذخیره سازی در فرمت های avi ،flash ،gif
- و ...

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 681 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (1)

 

MS. PAC-MAN - Quest for the Golden Maze

قطعا همه ی ما بازی کلاسیک و قدیمی PAC-MAN را بخاطر داریم و یکی از بازیهای دوران کودکیمان بشمار می‌رفت. حال کمپانی namco نسخه جدید و ۳ بعدی از این بازی را منتشر کرده است.

روند بازی همانطور که می‌دانید به این صورت است که شما باید تمام نقطه هایی که در پیچ و خم مراحل وجود دارند بخورید و البته باید مراقب ارواح باشید و از آنها دوری کنید. در طول مراحل ابزار مختلفی به شما داده می‌شود که می‌توانید از آنها برای از بین بردن ارواح استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 607 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (1)

 

” یک روز در جنگل ” نام بازی کامپیوتری جدید و زیبایی در سبک پازل است. در این بازی شما در نقش دخترکی هستید که در حال عبور از جنگل برای رسیدن به خانه مادر بزرگش است، اما در این راه خطرات زیادی دخترک را تهدید می‌کند. در این بین شما باید با جابجایی کاشی های ۸ ضلعی که در سرتاسر مراحل به وفور دیده می‌شوند راه کلبه مادربزرگ را برای دخترک هموار سازید. گیاهان ، درختان ، انواع جانوران و موانع دیگری سد راه شما خواهند شد که باید با هوش و زکاوت خود از آنها عبور کنید.

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 935 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (1)

 

در بازی Bengal 2: Game of the Gods شما به عنوان یک ببر بنگال باید نهایت دقت و سرعت خود را به کار برده و با حفظ گارد آماده باش، به منفجر نمودن زنجیره ای از توپ های رنگی 3 بعدی بپردازید. با پرتاب مناسب توپی که در دستانتان است باید سعی کنید تا حرکت زنجیروار توپ ها را کم کرده و در بالای مسیر مارپیچی حرکت توپ ها بمانید. با کسب امتیاز می توانید قدرت ups خود را افزایش داده و از توپ های فوق العاده ای که به عنوان جایزه به شما داده می شود، استفاده کنید.
ویژگی های بازی Bengal 2: Game of the Gods:
- بیش از 100 مرحله زیبا و چالش برانگیز
- استفاده از قدرت ups منحصر به فرد و جوایز شگفت انگیز
- گرافیک 3 بعدی و پس زمینه های دیدنی و جذاب
- امکان ایجاد پروفایل های جداگانه برای ذخیره سازی مراحل طی شده توسط چند بازیکن
- بازی سرگرم کننده برای تمام افراد خانواده
- و ...

دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 1141 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (4)

پست ویژه اعضا.

Hoodwink يک بازي فکري و در سبک ماجراجويانه مي باشد.شخصيت اصلي بازي که قرار است داستان بازي را رقم بزند ، Michael Bezzle نام دارد که قرار است دختر آرزوهايش را ملاقات کند.او با اين دختر در يک سايت آشنا شده است ، اما شخص ديگري بنام Jones که بسيار باهوش و صاحب فروشگاه Pown است ، به اين دختر دل بسته و قرار است با او ازدواج کند.شما بايد معما هاي زيادي را حل کنيد تا بتوانيد رقيب خود را از اين ميدان مبارزه بيرون کرده و در نهايت به آرزوي ملاقات با دختر آرزوهايتان دست يابيد.

 دانلود در ادامه مطلب...

مریم بازدید : 555 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
بازی GEARS and GUTS by Glu 1.0.1

زامبی ها بر همه نقاط تسلط دارند و بیشتر شهر شما را تصرف کرده اند. شما باید در این بازی همه آن ها را نابود کنید و آن ها را از شهر خود بیرون کنید. با استفاده از نیترو سوزش، گلوله، تف کردن، موتورهای چهار چرخ و ارواح آن ها با آن ها مبارزه کنید.

ویژگی ها:

-ضرب و شتم بسیار گرافیکی در شهر

-دارا بودن موشک های پیشرفته برای نابود کردن زامبی ها

-ترساندن زامبی ها با ارواح

-انتقاد از سازندگان بازی در facebook.com / glumobile

-دارا بودن وسایل نقلیه از جمله ماشین جنگی و کامیون

-سلاح های نادر

- تعداد شما در برابر زامبی ها 1 به 100 است.پس تلاش خود را بیشتر کنید

دانلود در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 5

درباره ما
خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت اجاره ماشین
  • لارجر باکس
  • اکستندر
  • آفبا
  • نرخ ارز مرجع
  • اتاق کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • مدل لباس مجلسی زنانه
  • انجام پایان نامه
  • جدیدترین وبلاگ های فارسی
  • واضح
  • تور کیش
  • برگزاری عروسی
  • قیمت ssd samsung
  • آپلود عکس
  • آپلود عکس
  • منابع آزمون دکتری هنر
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • مشاوره آنلاین
  • بلیط هواپیما
  • خرید خودرو
  • آزمون دکتری معماری
  • مونوپاد
  • خرید بازی اورجینال
  • تور اروپا
  • تور مالزی
  • تور تایلند
  • تور دبی
  • تور ترکیه
  • آفبا
  • لوگو
  • چاپ
  • عکس
  • قالب بتن
  • خرید وی پی ان
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید vpn
  • درب اتوماتیک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ شاد
  • پردازش تصویر
  • دانلود سریال
  • خرید تبلت
  • فروش پرچم
  • خرید ssd samsung
  • برفکی پورتال خبری
  • خرید اکانت سی سی کم
  • اخبار ویندوزفون
  • عکس بازیگران
  • قیمت روز گوشی
  • منابع آزمون دکتری
  • منابع دکتری معماری
  • افزایش بازدید
  • دانلود آلبوم 6 فرزاد فرزین
  • دانلود آهنگ کیمیا محسن چاوشی
  • در حاشیه
  • چت
  • لایسنس ویندوز
  • شرکت رباتیک
  • دانلود رایگان فیلم
  • بازی پزشکی
  • قیمت طلا
  • ریزش مو
  • سرگرمی
  • اخبار موسیقی
  • ويکی صدا
  • ترجمه متن آهنگ
  • آشپزی
  • تولید و طراحی وب سایت و نرم افزار
  • خدمات مجالس
  • بلیط هواپیما
  • Artificial Intelligence Solutions
  • تراوين
  • دانلود اهنگ جديد 94
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • مدل لباس مجلسی
  • دانلود بازی اندروید
  • Android apk center
  • تور آنتالیا
  • مستقیم کننده لینک
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود رایگان نرم افزار
  • دانلود آهنگ جدید
  • گن لاغری
  • دانلود آلبوم زدبازی به نام بزرگ
  • مدل مانتو زنانه
  • مدل مانتو 94
  • شبکه اجتماعی چت
  • دانلود رایگان کلیپ و فیلم
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • موزیک پرشیا
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه وکیوم سینه
  • افزایش سایز سینه
  • روغن ماساژ بدن
  • فروشگاه بازی
  • سقف کاذب
  • عکس جدید بازیگران
  • عکس دختر ايراني
  • آپدیت نود 32
  • همکاری در فروش فایل
  • طراحی سازه فولادی به روش lrfd
  • دانلود کتاب
  • فال عطسه
  • دانلود آهنگ
  • سر دوش
  • آگهی و نيازمندی ها
  • دانلود پایان نامه
  • پنل پيامک
  • مجله اینترنتی
  • آنتی ویروس اورجینال
  • آرشیو وبلاگ
  • پمپ دنده ای
  • جواهرات سواروسکی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فر مو مک استایلر
  • شبکه اجتماعی
  • دانلود آهنگ جدید
  • آموزش فتوشاپ
  • اخبار
  • سامانه پیامک
  • اس ام اس عاشقانه
  • مدل مانتو
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • دانلود آهنگ بی کلام
  • العاب
  • بازی
  • بازی
  • فروش بک لینک
  • چاق شدن
  • آنلاک
  • فروشگاه اینترنتی
  • شبکه اجتماعی
  • فروشگاه اینترنتی
  • فروش اینترنتی ادکلن
  • سایت همسریابی
  • آگهی استخدام
  • سایت تفریحی
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • مکمل چاقی
  • مکمل بدنسازی
  • دانلود نرم افزار
  • چای لاغری دکتر سینا
  • کیف چرم دست دوز
  • گالری عکس
  • فروش بازی کامپیوتر
  • طراحی هدر
  • طراحی بنر
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید جم
  • خرید ادکلن مردانه
  • گوشی ارزان قیمت
  • سایت خبری و سرگرمی
  • خرید گوشی چینی
  • فروشگاه اینترنتی
  • خرید اینترنتی موبایل
  • فروشگاه اینترنتی
  • خريد کارتون های قديمی
  • خريد سريال ايرانی
  • سئو و بهينه سازی
  • پنل اس ام اس
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد این سایت چیه؟
    دانلود سریع

    antivirus   antivirus  antivirus 

    antivirus  antivirus  antivirus 

    antivirus  antivirus  antivirus

    جستجو
    Google

    در پرشین جیکس
    در كل اينترنت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 186
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 466
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 456
  • گوگل امروز : 70
  • گوگل دیروز : 63
  • بازدید هفته : 826
  • بازدید ماه : 826
  • بازدید سال : 29,132
  • بازدید کلی : 539,494
  • رتبه ی سایت